loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 27 پنجشنبه 10 بهمن 1392 نظرات (2)

 

      تو کلاس داشتم با دوستم پچ پچ میکردم استاد اومد با خط کش بهم اشاره کرد و گفت : تهِ این خط کش یه آدم ابله وجود داره

...

منم گفتم : استاد منظورتون کدوم تهشه ...

نمیدونم چی شد که اخراجم کرد.

 

 

 

با سگم عکس گرفتم گذاشتمش توفیس بوک . پسر خالم زیر عکسم نوشته کدوم تویی؟!؟.
:|
چرا من از هیچکی شانس نیاوردم عاخه! :|

 

 

 

 

يارو وسط دانشگاه دستش تو دماغشه
1
ساعت بهش زل زدم بلكه خجالت بكشه
برگشته به من ميگه آقا مزاحم نشو كار دارم !

 

 

    معلم : 10 تاسيب داريم من 9 تاشو ميخورم ، چند تا سيب ميمونه؟ بچه: همون يكي روهم بردار بخور بدبخت سيب نخورده

 

 

 

 

پول کم آوردم . زنگ زدم به مامانم که برام تو کارتم بریزه . شماره 16 رقمی کارتمو براش خوندم . بعد گفت : باشه فقط اسمت چی بود ؟

 

 

   یارومی ره جهنم دمپایش را پرت می کنه تو بهشت به خدا میگه برم بیارمش؟

 

 

 

 

 

     دکتر برای يه بنده خدائی شياف تجويز کردم ، يارو رفت و يکهفته بعد اومد گفت آقای دکتر حالم خوب نشد بدتر هم شدم گفتم چرا ، گفت نميدونم تا اين کپسول ها که دادين را ميخورم دلم آشوب ميشه.

 

      به مشنگه میگن اگه یه دختر بهت پا بده چی کار می کنی؟ میگه خوب میدمش به یه جانباز!

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیدا در تاریخ 1392/11/13 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم .شکلکشکلک
پاسخ : دمم گرم . این دیگه چیه مگه من اون وسط زریدم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/11/10 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

کلا قشنگ می نویسی شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 495
  • بازدید کلی : 5,284