loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 52 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

مامانمـــــ خعلی اخبار دیدنو دوس داش.....:)

تا اینــــــــــــــکه بابام گفــ :خانومــ اَشتُــــــن هم جذابه هااااااااا !!! :)

و از اونروز ب بعد دیدن اخبار قدغنه و هرکس ببینه از غذا محروم میشه:)

نمیدونین چقققد با بابامون خوش میگذرونیم:)

شمام امتحان کنین^___________^

 

 

 

 

دقت کردین توی رمانا همه پول داراخوشگلن

 

 

 

 

این دهه ۶٠یا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن،فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده ... سوسولا ..!

 

 

 

 

لذتی که در پاشیدن گاز پوســـت پرتقال تو چش و چال یکی هست، تو

خوردن خود پرتقال نیست...

لایک=دقت کردم

 

 

 

 

 

مورد داشتیم طرف 3 ساعت نشسته عکسشو کنار لامبورگینی فتوشاپ کرده آخرشم زیرش نوشته: بچه ها مازارتی جدیدم خوشگله؟

 

 

 

 

از طرف می پرسن اگه از یه طرف یه گاو وحشی و از طرف دیگه مادر زنت بهت حمله کنه چیکار میکنی؟
میگه می دوم میپرم بغل گاوه

 

 

 

یکی از بدترین لحظه های زندگیم وقتیه که میرم حموم پشت باباموبکشم بعدیه رب کشیدن تازه میپرسه چرک درمیاد?یعنی اون لحظه میخام بمیرم وجواب ندم اگه بگم اره درمیاد,میگه افرین بکش .اگه بگم درنمیادمیگه پس بکش تادربیاد.تمام سعیمومیکنم بپیچونم دیگه دارم روانی میششششششششششششششششششششمح

 

 

 

 

من از عید یه جمله یادم : بذار برسیم خونه.......... اما من بدبخت مامانم همون جا زیر بغلم میگرفت میگفت پا شو دختر گلم پا شو بریم دستشویی .......... هر چی من میگفتم دستشویی ندارم که فایده نداشت به زور میرفتم دستشویی یه کتک درست حسابی همون جا میخوردم و با چشم اشکبار برمیگشتم................ هی ........ مظلومیت چقدر اخه...........

 

 

 

 

 

اعتراف میکنم یکی از سخت ترین کارای دنیا اینه که به بابام بفهمونم آخه بابای گلم هر ساعتی از شبانه روز اخبار نداره. از راه نرسیده میگه بزن الان اخبار داره !!!!

من :-)
بابام :-%
20:30 :-)))
کامران نجف زاده :-)
حمید معصومی نژاد از ررررررررررررم :-)

 

 

 

 

گوشیم دست گودزیلای خونمون بود...
بهش میگم بده من تو با این گوشی لمسی ها نمیتونی کار کنی خرابش میکنی...
بهم میگه اون موقع که من تو لاین پست میذاشتم تو دست چب و راستتو بلد نبودی...
دیدم راست میگه هنوزم بلد نیستم...
هیچی دیگه یه لحظه گوشی رو ازش گرفتم چهار گوشه ی گوشی رو بوسیدم دادم بهش...

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 374
  • بازدید کلی : 5,163