loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 45 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

 

از این به بعد باید به جای ((خاک توسرت))بگیم: ((اهواز توسرت)) !!!

 

 

 

 

 

 

من از تموم دنیا فقط (تو...)را میخواهم همین.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن منم عاشقم!!

 

 

 

ﭘﺴﺮ : باباﻭﺍﺳﻢ ﺩﻭﭼﺮﺧﻪ ﻣﻴﺨﺮﻱ؟
بابا : ﺍﮔﻪ ﺷﻴﻄﻮﻧﻲ ﻧﮑﻨﻲ، ﺑﻪ ﺣﺮفم ﮔﻮﺵ ﮐﻨﻲ،زیادﺑﺎﮐﺎﻣﭙﻴﻮﺗﺮﺑﺎﺯﻱ ﻧﮑﻨﻲ، ﻣﺴﻮﺍﮎ ﺑﺰﻧﻲ، ﻣﻌﺪﻟﺖ هم۲۰ ﺷﻪ ﻭﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﺧﺮﻡ!
.
.
.
پسر : ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺗﺤﺮیم ها رو هم ﻭﺭﺩﺍﺭﻡ؟

 

 

 

جواب من منفیه،من قصد ازدواج ندارم.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا برام خواستگار اومده،من میخوام ردش کنم.شمام بگین نه این چه کاریه پسر به این خوبی.

 

 

 

بالاخره دلیل اصلی آب و هوای این روزها مشخص شد..،
.
.
‌.
.
.
.
.
.
ننه سرما پس از عمل موفقیت آمیز بوتاکس و پروتز..‌.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفته منو "بهار جون"صدا کنید!!

 

 

 

 

 

مردم چه پرررو شدنااااااا....




امروز تو تاکسی دختره یهو دستمو گرفت


برگشته میگه: الکی مثلا ما زن و شوهریم!!!!!!!

 

 

 

 

من و برد پیت خیلی شبیه همیم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتمون دو تا چشم و یه دماغ و یه دهن و دو تا دست و پا داریم...

شباهت بیشتر از این؟؟

البته یه فرق کوچیکی هم داریم که من مونث هستم و اون مذکر که اصلا مهم نیست...
^_^

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 381
  • بازدید کلی : 5,170