loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 56 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (9)

سلام دوستان من کیمیا هستم ملقب به نفس 81 .

 

به لینک ها هم سر بزنین

 

سمت راست دو تا گوسفند : اونا داستانن با کلیک روی اونا میتونین داستان های زیبایی بخونین

 

حتما نظر بذارین

 

در نظر سنجی شرکت کنین

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/09/08 و 2:46 دقیقه ارسال شده است

.به سلامتی اونی که باخت تا رفیقش برنده باشه . . .
پاسخ : به سلامتی

این نظر توسط ❤رز قـــرمز❤ در تاریخ 1393/07/30 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

سلام به شما دوست عزیز
یاور همیشگی یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
30 مهر چهارشنبه جشن یک سالگی سایت
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی میباشد.
از شما دعوت میشه به عنوان یاور همیشگی ما
با حضور پرمهرتون باعث خوشحالی ما بشین .
شکلک

این نظر توسط ایجاد فروشگاه کارت شارژ در تاریخ 1393/07/05 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

با سلام
وبلاگ نویس محترم شما جزء محدود وبلاگ های مد نظر ما برای ایجاد فروشگاه کارت شارژ می باشید که می توانید با مراجعه به وب سایت ما اقدام به راه اندازی فروشگاه مستقل کار شارژ خود نمایید
تمامی کارت شارژهای قابل فروش توسط ما در اختیار شما قرار خواهند گرفت و شما با فروش کارت شارژ در فروشگاه مستقل خود می توانید اقدام به کسب درآمد نمایید و همچین شارژ های خود و اطرافیانتان را نیز با تخفیف ویژه از فروشگاه خودتان خرید نمایید
فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وب سایت ما اقدام به راه اندازی فروشگاه کارت شارژ خود نمایید
با آروزی موفقیت برای شما

این نظر توسط امین در تاریخ 1393/07/02 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/28 و 17:41 دقیقه ارسال شده است

دوست من …
این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب
،که برایت به بادها سپرده ام .
کاش پنجره ات باز باشد…شکلکشکلکشکلک
پاسخ : چه قدر قشنگ

این نظر توسط نظری در تاریخ 1393/06/17 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا
من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام www.b2love.rzb.ir
دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشی

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/06/13 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

به سایت ما سر بزنيد
Lovelyfilm.rozblog.com

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/03/24 و 10:27 دقیقه ارسال شده است

مررسی که به من سرزدید شما با افتخار فراوان به دلیل زیبایی وبتون لینک شدیدشکلکشکلک
پاسخ : مرسی .

واقعا قشنگه ؟

امیدوار شدم به خودم .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 348
  • بازدید کلی : 5,137