loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 49 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (1)

 

 

به يه یکی ميگن نظرت در مورد ازدواج چيه ؟ به نظر من ازدواج بايد فاميلي باشه. ميگن چرا ؟ چون تمام خانواده ما ازدواج فاميلي كردند. مثلا داييم زن داييمو گرفته، عموم زن عمومو گرفته


 

هر زنی ممکنه واسه همسرش ملکه نباشه اما هر دختری واسه پدرش پرنسسه.


 

 

آیا می دانید تاثیر جمله این مکان مجهز به دوربین مداربسته می باشد به مراتب بیشتر از جمله «عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید» می باشد. یکم خجالت بکشیم.!

 

 

بوســـه اسم است، چون عمومی است فعل است، چون هم لازم است هم متعدی. حرف تعجب است، چون اگر ناگهانی باشد طرف مقابل را مات و مهبوت میکند. ضمیر است، چون از قید انسان خارج نیست . حرف ربط است، چون 2 نفر را به هم متصل میکند


 

یارو رفت انگلیس . صبح پاشد رفت با زنش بیرون . یه انگلیسی از کنارش رد شد گفت : گود مرنینگ سر . یارو گفت : سر گود مرنینگ . زنش گفت : چی گفت ؟ یارو : هیچی ! گفت سلا م العایکم منم گفتم و الیکم اسلام .

ارتباط برخی ترانه ها با مباحث شرعی:
خوشگلا باید برقصن...امر به معروف
ای قشنگتر از پریا تنها تو کوچه نریا...نهی از منکر
ای خانم کجا کجا؟ ...صیغه فضولی
دلم فقط تو رو می خواد...تارک الدنیا
یه ماچ داد و دمش گرم ...اکرام ایتام
نمره بیست کلاسو نمی خوام ...ایثار

 

به 4 دلیل برات SMS می فرستم : 1) خیلی باحالی 2) دوست دارم 3) دل تنگت میشم 4) ارزش زنگ زدن نداری.

 

از یارو میپرسن شما همتون اینقدر ساده این؟(خر) میگه: نه بابا، راه‌ راهمون تو

آفریقاست!( گور خر)

 

 

بسمه تعالی ،وسلام علی خاتم الانبیا محمد مصطفی و جمیع الانبیا و مرسلین ,والعجمعین المعصممین . غرض مزاحمت بود، که بحمدالله حاصل شدSMS  )   مخصوص نیمه شبه)

 

دختر : شما کارت تبریک های عاشقانه و زیبا دارید؟ فروشنده : نظرتون در مورد این کارت چیه؟ روش نوشته :"تقدیم به تنها پسری که تا الان دوستش داشتم دختر: عالیه! من 10 تا از این کارت می خوام.

 

 

فانتزی من اینه:
به طرف بگم جدا شیم بعد محکم بزنه تودهنم و بگه خفه شو کصافطه خر بیا بغلم….
ولی همیشه از شانس بده من طرف میگه اوکی هرجور راحتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahareh در تاریخ 1393/01/20 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

چه عجب بالاخره اومدی می دو نی از کی پست نذاشتی ؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : هه هو هی . معزرت .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 384
  • بازدید کلی : 5,173