loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 25 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

 

مردم از وبلاگ و وبسایت دوستاشون مطالب علمی و هزار جور نکته ی مفید یاد میگیرن بعد وبلاگ دوستای من بدون فیلتر شکن باز نمیشه

 

 

 

 

 

 

آورده اند که..
یارانه بگیری را دیدند که درقعرجهنم گرفتار45 اژدهای دوسرهمی بود
وفریادکنان کمک همی طلبید وکس به فریاداو نرسید
وصالحان همی گفتندکه این 45اژدها همان 45هزارتومان یارانه است که وی درطول حیات میگرفته وازگرفتن آن انصراف نداده است واینک این45اژدها ازرنجاندن اوانصراف نمیدهند

 

 

 

 ﺯﺩﻩ: ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻣﻦ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺒﯿﻨﺪ
ﻟﯿﻠﯽ ﺩﺭ ﺁﺗﺶ ﻋﺸﻘﺶ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﺷﺪﻩ
.

.
ﻭﺍﻻ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺟﺎ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺭﻡ ﻓﺮﻫﺎﺩ ﭼﺸﻤﺶ ﺩﻧﺒﺎﻝ
ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﻧﻪ ﻟﯿﻠﯽ
ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﻗﺒﻞ ﺷﮑﺴﺖ ﻋﺸﻘﯽ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ
ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﮐﻨﯿﺪ

 

 

 

بقیه در ادامه ی مطلب

 

 

 

 

 

 

 

بابام داشت با عصبانیت نصیحتم می کرد منم داشتم چایی میخوردم


یه دفعه گفت تو چیکاره ای ؟ منم با جدیت تمام چاییو بهش نشون دادم گفت : من یک کاپیتان هستم :)
هیچی دیگه 4 روزه به لطف مادرم تو راهرو میخوابم

 

 

 

 

 

 

نصف شب بود منم تنها تو يه اتاق تاريك رو تختم خوابيده بودم كه تو خواب ديدم يه كاميون داره مياد برام اقا منم امدم جاخالي بدم از روي تخت افتادم
چشمتون روز بد نبينه داشتم ميمردم از ترس و درد كه گفتم بزار برم يه ليوان ابم بخورم تو راه برگشتني يه اينه بزرگ داريم وسط حال بي هوا از اشپز خونه امدم بيرون چشمم خورد به اينه سايه ي خودمو ديدم شروع كردم به جيغ زدن
مديونين فكر كنين من شب فيلم وحشد ناك ديده بودم اينا تاثيرات اون فيلمس

 

 

 

 

معلم به شاگرد میگه :من دویدم تو دویدی او دوید
مال چه زمانیه؟؟؟؟
شاگرد :مال زمانی که سبد کالا رو توزیع میکنن

 

 

 

 

 

توی یه خیابون تصادف شده بود،بعد این راننده هاش خیلی بافرهنگ
هرکدوم تکیه داده بودن به ماشینشون منتظر پلیس بودن!
من رفتم جلو از یکیشون پرسیدم: چیجوووری شد تصادف کردین؟؟؟
یارو گفت: من چه میدونم! از این شاسکولِ بی عرضه بپرس!
اون یکی گفت: با منی عـــن چهره!!؟؟ تو برو الاغ سواریتو بکن!
این یکی شاکی رفت یقه شو گرفت گفت:
به من گفتی عن؟؟ بدبختِ کچل!
اون یکی گفت: یقه رو ول کن گوووزووو!
میزنم با آسفالت یکی بشی ها!!!
بعدم یکی ذاااارت خوابوند تو گوشش.....
خلاصه که هیچـــــــــــی ،
با یه سوال ساده ریده شد به هرچی فرهنگ و ادب آریایی بود

 

 

 

 

رفتیم ازمایشگاه دخترخالم ازمایش خون داد.
ضعف کرد,چشماش بست...
همون پرستاری که ازش خون گرفته بهش میگه:معتادی؟
خب لامصب 4لیتری خونی که ازش کشیدی تودستته خب

 

 

 

 

داخل این عصر تکنولژی تو مالزی هواپیما گم میشه
اونوقت وقتی من بچه بودم بابام منو به خاطر گم کردن مدادم 2 شبانه روز کتک میزد

 

 

 

آیا میدانستید 1251455 نفر آدم دچار تنبلی مزمن هستند.
یکیشونم خودتی که حتی تعداد اونارو نخوندی

 

 

 

 

 

 

این تتـلـو هم دیـگه مــارو گــیر آورده


دو دقیـقه میگه بیخیال موبایل سایلنتِ همـش
دودقـیقه بعـدش میـگه میشینـم یه گوشـه سـرم توو گوشیمه
.
.
.
.
آخه برادر من شعراتو بهتر بنویس توو آیفونت دیگه
ملت رو سر کار گذاشتی
والاااا بوخودااااا

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

تبلیغ درختكاري در ایران اینطوری بیشتر جواب میده!
.
.
.
هموطن قلیانی ؛ نهال امروز ، ذغال فرداست !
امروز بکار فردا بچاق

 

 

 

دیـشـب بـه یـکـی از دوسـتـام اس ام اس دادم :
سـلام بـیـداری ؟؟؟
جـواب داده : آره بـیـدارم ، تـو چـی ؟!
خـدایـا اگـه خـواسـتـی دیـوونـه هـا رو شـفـا بـدی ایـنـو بـزار تـو اولـویـت

 

 

من یه عادتی دارم
وقتی اس ام اس میفرستم و میبینم دوتا حساب میشه ، اول شروع میکنم به حذف نکات ادبی مثل “، ؛
بعد کلمه های اضافی رو حذف میکنم ؛ مثلا جوووونم میشه جونم یا بووووووووووووووس تبدیل به بوس میشه
اگه اینا جواب نداد شروع میکنم کلمه هارو میچسبونم مثلا بزنگ به جای زنگ بزن یا بسلام به جای سلام برسون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ؟؟؟؟؟ در تاریخ 1393/01/25 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک وب خیلی زیبایی دارید به ما هم سربزنیدشکلک
پاسخ : مرسی عسیسم .

وب تو هم قشنگ بود .


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 75
  • بازدید ماه : 181
  • بازدید سال : 503
  • بازدید کلی : 5,292