loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 28 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

 

 

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون كوير... و مي داني كه كوير بدون باران زنده است... پس برو بمير

 

 

 

 

 

   یه توپ دارم قلقليه ....... موهاي سرم فرفريه ..... مسیج جديد نداشتم سرت كلاه گذاشتم

 

 

 

 

  گلهاي خوشبوي دنيارو هم به پات بريزم بازم کمه چون پاهات خيلي بو ميده

 

 

 

 

 

 

مرده  ميره تو كتاب فروشي ميگه آقا ببخشيد كتاب برتري مرد بر زن دارين؟ زنه  نگاش ميكنه ميگه شرمنده ما اينجا رمان تخييلي نميفروشيم

 

طرز تهيه پسر سالم مواد لازم . ...........اصلا ولش كن مواد رو حروم نكنيم

 

 

 

 

   از من بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه ؟ انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه

 

   دوست دارم يه سنگ بردارم و روي اون بنويسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توي سرت تا بفهمي که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

 

 

می دونی چرا دوست دارم با تو برم ماهی گيری چون هيچ کس مثل تو کرم نداره

 

 

 

 

   میدوني اگه يه اسب با يه سمور ازدواج کنه بچشون چي ميشه؟

.

.

.

.

.

 

 

 

 

 

من چميدونم.مگه من گفتم عروسي کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ◕‿◕ دریا دل ◕‿◕ در تاریخ 1393/05/06 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سر بزنی عضو بشی
منتظر حضور گرمت هستم
فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ
www.facecamp.ir فیسبوک ایرونی
ثبت در وزارت ارشاد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 513
  • بازدید کلی : 5,302