loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 23 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دیشب مهمون اومد خونمون گودزیلاشون رفت تو اتاقم بازی کنه!
بعد اومده با بغض میگه:
_
دستم خورد مجسمه ات شکست...:(
(
محض اطلاع: ما خـیـــــــــــلـــــی با این مهمونا رو در وایستی داریم)
منم اومدم با ادب جواب بدم میخواستم بگم :فــدای ســرت..:)
حواسم نبود گفتم: بـــــخـــوره تــــو ســــرت!!!

والدین گودزیلا -_-
من :x
مامان بابام O_o

 

 

 


داشتم تو فیس بوق همینجوری گشت میزدم و عکسای دوستامو لایک میزدم...یهو دیدم بابام اومد تو اتاقم با سرعت نور یه پس گردنی نثار اینجانب کرد!
برگشتم بهش گفتم: ددی چرااا آخه؟؟!!! :(
گفت: دخترعموتو دیروز دیدم بهم گف به اون بی معرفت بگو بیاد عکسای منم لایک کنه!! منم اومدم اینو بهت بگم! ینیییی تا الان تو شوک این موضوعم!!!
دخترعموی لایک گیره ما داریم؟؟!!

 

 

 

 

 

کلاس هفتم امتحان پایان ترم یکی از سوالاشون این بوده که : شخصی برف خود را در کوچه میریزد.او چه حقوقی را رعایت نکرده ؟
پسر دایی منم با قاطعیت تمام نوشته حقوق مصرف کننده !!!!!!
خیلی جالب بود ک از معلمشونم نمره میخواس!!!!!
کلا نسل در نسل اجداد جالبی داشتیم ما

 

 

 

 

 

این خواهرگودزیلای من اون روز داشت تلفنی با عمه ی گرام صحبت میکرد که یه سوتی داد درحد خنده های کفاشیان میخواست بگه سرامتحان بایدبیشترازیک ساعت میموندیم اومد باکلاسش کنه برگشت گفت:شصت دقیقه الی یک ساعت باید میموندیم!!
عمه امO_o
خودش بعد از فهمیدن سوتی*_*
مدیونین اگه فکرکنین من نصف میزو جویدم از خنده

 

 

 

 

 

 

 

مامانم هروقت میخواد بهم سرکوفت بزنه میگه؛
یکم ظرافت دخترونه را از پسر همسایه یاد بگیر!!!!
من دیگه حرفی ندارم

 

 

 

 

 

 

بابام واسه تولدم یدونه ازین پنکه دستی کوچیکا خریده تو کارت تبریکم نوشته تولدت مبارک دیگه دست به کلیدای کولر نمیزنی !

 

 

 

 

 

 

 

 

با گودزیلای خواهرم 6 سالشه رفتیم سوپری محل ، حالا من ....
خاله چی میخوای برات بخرم ؟
گودزیلامون :اسکاچ .میخوام نگه دارم ظرفای همسر آیندمو بشورم

همچین فامیلای ز.ز داریم ما و آینده نگر
.........


 

 


 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 176
  • بازدید سال : 498
  • بازدید کلی : 5,287