loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 42 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

مرد: این لباسا چیه دوباره رفتی خریدی؟!

زن: آخ باز شیطون گولم زد گفت بهم میاد

مرد: مگه نگفتم هروقت شیطون داشت گولت میزد بگو دور شو، دور شو

زن: گفتم، ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد …! :|

 

 

 

یه غضنفر تو آینه عکس خودشو می بینه بعد می گه: ا…این چه آشناست ! بعد از یه ساعت فکر کردن داد می زنه: فهمیدم… این همون کره خریه که امروز تو آرایشگاه یک ساعت زل زده بود به من!

 

 

 

 

 

به سلامتی رفیقی که اومد بغضش رو به خاطر رفیقشقورت بده گوزید!!
نخند خب بهش خیلی فشار اومده دیگه...!!!

 

 

 

 

دختره14سالشه اومده توچت میگه شکست عشقی خوردم یه اهنگ بهم معرفی کنید
منم آهویی دارم خوشگله روبهش معرفی کردم کصافط زدبلاکم کرد

 

 

 

 

خب خب میخوام بگم من یه دختر دایی دارم که تو دبیرستان ترک تحصیل کرد و به همه گفت من میخوام ازدواج کنم خلاصه ایشون یه چند سالی به امید شوهر

نشست ولی مگه خاستگار میومد:( وایشونم تصمیم گرفت دوباره ادامه تحصیل بده و الانم مشغول دکترا گرفتنشون هستن :)

و جدیدا هم میفرماین قصد ازدواج ندارن:/

فک و فامیله داریم:|

 

 

 

 

 

معلم ها همیشه واسه دانش آموزاشون آرزوی موفقیت دارند و دانش آموزان برای آنها آرزوی تصادف در راه مدرسه شکستگى دست و پا ورفتن زير 18 چرخ

:)))))))

بچه ها خدا قوت ^_^

 

 

 

 

 

با دوستم داشتیم فیلم نگاه میکردیم گفتم علی این بازیگره شبیه عمومه!!!!
گفت مرده رو میگی ؟!!!!
منم گفتم پ ن پ زنه رو میگم مخصوصا با رژ لبی که زده دیگه مو نمیزنه:)))

 

 

 

 

 

چند سال پیش مامان و بابام رفتن مهمونی واسه اینکه من و ابجیم تهنا نباشیم دو تا عمه هام اومدن پیش ما تا عصر از جن حرف زدیم
هوا ک گرگ و میش شد از ترس گفتیم بریم خونه عموم
در حیاط ازکوچه قفل نمیشد فقط از داخل قفل میشد همه رفتن قرار شد من قفلش کنم بعداز رو دیوار برم بیرون ک اقا چشمتون روز بد نبینه همینکه از دیوار رفتم بالا یهو دیدم یکی پامو گرفته میکشه پایین منم فاز فیلم هندی داد میزدم جنا منو گرفتن شما خودتونو نجات بدین بعد نگاه کردم ببینم قیافه جنه چطوریاس دیدم پاچه شلوارم گیر کرده ب میخ تو دیواااااااااااااااار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+ 5
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گربه میگه میومیو من گربه ای باهوشم...!
همش دنبال موشم٬ ملوس و بازیگوشم...!
.
.
.
آخه ماموت با این سن وهیکلت 5+ میخونی؟؟؟!
خجالت نمیکشی؟ شرم نمیکنی؟ بزنم دکورت عوض شه؟؟!
سن کلاغ و داری میای 5+ میخونی؟؟!
دیگه نسلت داره منقرض میشه زود ازجلوی چشمام خفه شو!!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 519
  • بازدید کلی : 5,308