loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 30 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

قدیما یه درسی داشتیم تو کتاب فارسی با این موضوع :
اگه چن روز آب نداشته باشیم چطور باید زندگی کنیم ؟؟؟
در آینده نزدیک :

 

 

درس هشتم : اگه چن روز اینترنت قطع بشه چطور باید زندگی کنیم ؟!!!

 

 

 

 

کیا یادشونه
عین خر درس می خوندیم که سر گروه بشیم
لامصب حس سلطان سلیمانو داشتیم به زیر گروها امرو نهی میکردیم

 

 

 

 

سر بازی والیبال ایران - امریکا از داداشم پرسیدم :این والیبالیست ها سر بازی دستشوییشون نمیگیره؟
گفت:چرا.خب معلومه که میگیره.
گفتم:خب اون وقت چی کار میکنن؟
گفت:هیچی.سریع راحت میشن......
گفتم:یعنی چی چه طوری؟
گفت:خب معلومه دیگه! ندیدی چرا اینقدر میان زمینو طی میکشن؟؟؟؟؟؟
یعنی بعد از حرفش تا سه روز تو شوک بود
بعد از رسیدن این خبر به والیبالیست هامون اونا همشون یکایک خودکشی کردن.....

 

 

 

 

اعتراف می کنم بچه که بودم دختر خاله مامانم یه بچه گوگولی خشگل (دختر) به دنیا اورد روز اول که دوسش داشتم فاجعه از روز دوم شروع شد خانواده گرامی به شدت این بچه رو دوست داشتن حق داشتن چشم ابی موهاش زرد همه ی توجه به اون منم کمبود محبت با دختر خاله خبیثم (از من 1 سال بزرگ تر بود) تصمیم کرفتیم به قتل برسونیمش ^_^ حالا رفنیم به هزار بدبختی تو انبار مامان بزرگم مرگ موش پیدا کردیم ریختیم تو شیر خشک بعد گذاشتیم تو دهنش الفار بدو بدو خونه دوستم این بچه شیر رو خورد و سریع بیمارستان دختر خاله ماهم هیی داد وبی داد که بچممممممم خیلی شیک از خونه دوستم برگشتیم تازه خیلی هم ناراحت شدم ولی زنده موند هنوز هم به کسی نگفتم از همون بچگی قاتل بودم !_! انقد کمبود محبت دارم

 

به بابام مي گم بهترين پسر دنيا رو داشن چه حسيه؟
مي گه نميدونم برو از مادر بزرگت بپرس!
يعني تا حالا همچين جوابدندون شكني نگرفته بودما

 

 

 

حتی اگر شاعرا به صراحت هم بگن عزیزم دلم برات تنگ شده بیا بریم بیرون
معلم ادبیاتا میگن منظور شاعر انس با خدا وعروج به سمت او بوده.....

 

 

 

کوروش گفت: لایق شما برادر من است که از من زیباتر است
و اکنون پشت سر شما ایستاده،
دخترک بر نگشت@
کوروش گفت چرا بر نگشتی، سناریو رو خراب کردی
دخترک گفت: کلیپسم به سقف تخت جمشید گیر کرده نمیتونم بچرخم

 

 

 

 

 

ما یه همسایه داریم فقط کم مونده به مامانم بگه شوهر شما هم خواستگار دختر من بوده حالا بماند که هر جا میرفت میگفت من یه دختر دارم و از این حرفا . طبق آخرین تحقیقاتی که انجام شده متوجه شدم حتی حتی اگه یه پشه ی نر از جلوی خونه ی اینا رد بشه خواستگار محسوب میشه . من دیگه حرفی ندارم ولی نکن همسایه محترم نکن

 

 

 

 

چن روز پیش داداشم داشت دنبال شلوارش میگشت،کل خونه رو بهم ریخته بود... منم اعصابم داغوووون...
اومده میگه شلوار من کجاست؟
منم گفتم: head of my shrine...
بدبخت بعد از یه ساعت تفکر فهمید منظورم **سر قبر من **بوده...
یعنی رسما گند زدم به زبان انگلیسی...
بعد برگشته بهم میگه: تو grave ( قبر ) هم نداری،
چه برسه به shrine(آرامگاه)...
لامصب حرفش خیلی منطقی بود...کلا نابودم کرد...

 

 

 

 

 

 

 

واژگان گدایان در گذر زمان:
1) من 7 سر عایله دارم پول ندارم بدبختم تورو به مولا کمک کنین
2) بدون هیچ صحبتی در گوشه ی خیابان با بچه می نشیند
3) خانم/آقا کیفمو زدن پولم رو بردن الآن پول ندارم , پول بده ساندویچ بخرم
4) خانم/آقا برای کمک به بیماران سرطانی به من پول بدین بدم به اونا
5) please help me brother I don t have any money

 

 

 

یــهــ قــانــونی ام هــســتــ کهــ میگهــ:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شمـــا در هــر ســـنی کـــه بــاشــید با شنیدن آهنـــگ "بـــوی مـــاه مهــر" یـــاد عـــذاب شــب اول قبــر میــفــتیــد...

 

 

 

رفتم يه كيسه بخرم، ديدم قيمت كيسه شده 20 هزار تومن! گفتم مگه چه خبره؟ صاحب مغازه گفت: مگه نمى دونى كيسه رفته صدرجدول، حالا كه رفته صدر جدول نمادش هم گرون شد ، تازه گفت اگه سهميه آسيا رو بگيره كيسه از پسته هم گرون تر مى شه! فك كنم اگه همينطورى پيش بره در آينده بايد از هم ديگه كيسه بدزديم!

 

 

 

 

یعنى خوشم میاد تو تقویم از روز سرویس بهداشتى گرفته تا روز واشر سر سیلندر پیكان جوانان گوجه اى داریم ولى
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
روز پسر نداریم خخخخخ
دخترا پرچمو بگیرید من برم یه قرى بدمو بیام :)

 

 

 

 

 

 

دوستم برای درد و دل اومده پیشم خیلی ناراحت بود گفتم چیه گفت:
من از وقتی زنم فهمیده تو بهشت حوری و پری زیاده
حتی نمیذاره نماز بخونم, میگه تو باید بری جهنم..!!!
حالا منم برای دل داری برا خودت برو جهنم پیتبول کسی برات آواز بخونه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 490
  • بازدید کلی : 5,279