loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 28 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

رفتیم خونه ی پسر عمم، ماهوارشون عرب بود! میگم خب چه کاریه؟ فارسیش کنید دیگه! شما که چیزی از عربی نمیفهمید!
میگه خانمم میگه واسه بچه ها بدآموزی داره واسه همین فارسیش نمیکنیم!!!!
آخه من سر اینو به کدوم دیوار بکوبم که مرگش طبیعی جلوه کنه؟؟؟؟

 

 

 

 

يه گودزيلا داريم(٧ ساله،بيچاره خيلى هم گودزيلا نيست) يه روز مامانش داشت به يكى فوش ميداد اينم شنيد و گفت:چقدر فوش هات ابتدايي هستن من فوش (خواهر مادر) هم بلدم.
مامانش:0
خودش:)
من:D
اون وقت من هم سن اين بودم وقتى اشتباهى به يكى فوش ميدادم،بعدش ميرفتم دهنمو ميشستم كه يه وقت دهنم با فوش كثيف نشده باشه!

 

 

 

 

 

عـاغـا دیروز کــل خونه رو جـارو زدم
کمــرم در حـال شکستــن بود :(
مـامـانمـ داشت جارو بـرقی ُ جمع میکرد منم رو مبل ولو شده بودم
بـابـامــ اومد خونهـ ُ گـف : خـانومــ باز تو به زحمتـــ افتــادی ؟ خونه رو تمیز کردی ؟ این الدنگــ [ اشـاره به مـن ] چه غلطی تو خونه میکنه ؟
مامـانمــ : فقط قـد دراز کرده . بیشعور . بهش گفتم بیا کمکــ ولی نیومد !!
مـن : :0
مـامـانمــ :)))
بـابــام :@
مــادر ِ من دارم ؟

 

 

 

 

دیشب داشتیم شام میخوردیم مامانم برگشته میگه برو یه دوغ گازعلی بیار بخوریم!!!
مدیونید اگه فکر کنید منظورش دوغ گازدار آبعلی بوده....!!!

 

 

 

 

 

مراسم آش داشتیم، خیلی از فامیلا شب خونه ی ما موندن، دختر داییم داشت وسط جمع واسه گودزیلاش لالایی میخوند تا بخوابه!
یهو گودزیلا با کف پا زد تو دهنش گفت: دهن گشادتو ببند میخوام بخوابم!!!!
یعنی نیم متر بچه، تو جمع مامانشو ترور شخصیتی کرد رفت

 

 

زن داییم، تعداد اخمای گودزیلای سه سالشو می شماره و همش بهش میگه اخم نکن. اگه دویست هزار بار اخم کنی، یه چروک میفته رو پیشونیت و شبیه بابابزرگ میشی!
اون وقت من همسن این بودم، می خندیدم، مامانم بهم می گفت چته مثل میمون نیشت بازه؟ :(((
تفاوت فک و فامیل رو احساس کنید...

 

 

 

 

 

 

دختر عمه ام پنجم دبستانه، سر کلاس تاریخ، معلمشون ازش پرسیده پیامبر پس از فتح مکه چه کرد؟
جواب داده :بت ها را شکست، و به ذرت گفت، برو اذان بگو !
بلال :|
پیامبر :|
بت بزرگ

 

 

اخبار ورزشی داشت یه بازیکن ژاپنی رو نشون میداد داداش من برگشه میگه این بازیکنرو میبینی خیلی بازیکن خوبیه تو بازی ایران آرژانتین 2 تا گل به آلمان زد
میخوام سرمو بکوبم ب میز دیگه
داداشه داریم آیا......؟؟!!!!؟؟

 

 

 

محض رضای خدا یکی واسه این مادرا شفاف سازی کنه ...!.
.
.
.
.
اگه یه لباس جدید میخریم معنیش این نیست که میتونی قبلی رو دستمال گردگیری کنی... :|

 

 

 

یه روز پسرعموم(7-8سالگیش)میره مغازه بعد میبینه دره مغازه بستس پولشو ازلای در که یکم باز بوده میندازه توو مغازه!!!!!!!! یکی نیس بهش بگه مگه صندوق صدقات که پولتو میندازی توش؟؟؟!!!

 

 

 

چند روز پیشا مامانم برا 5 نفر 3تا کاسه ماست آورده بهد خواهر گودذیلام میگه :ماستا که کمه
مامانم : نه کاسه ش بزرگه هر دو نفر یکی مثلا مریم و مصطفی ، منو تو ، باباتو من
داداشم میگه: مامان می خوای برات یه ظرف ماست تنهایی بیارم اینطور که تقسیم می کنی به خودت چیزی نمی رسه
.


 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 108
  • بازدید ماه : 214
  • بازدید سال : 536
  • بازدید کلی : 5,325