loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 37 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

معلم از دانش آموزان خواست که انشاء درباره یک مسابقه فوتبال بنویسند...
همه مشغول نوشتن شدند جز یک نفر ، معلم از او پرسید : تو چرا نمی نویسی؟؟؟
دانش آموز جواب داد : نوشته ام!!!
معلم دفتر او را گرفت و نگاه کرد ؛ نوشته بود: به علت بارندگی شدید
فوتبال برگزار نخواهد شد!!!

 

 

 

 

 

 

دختر در حال دیدن مذاکرات هسته ای...
مادر : چه خبر از مذاکرات؟
دختر : هیچی اشتون که همون کت قبلیه تنشه!
چکمه هاشم خیلی زشته...

 

 

 

 

دقت کردین همه چیزای بزرگ رو با پیشوند خر مشخص میکنن

مثلا میگن خرپول، خرخون، خرمخ، خرکار

اما نمیفهمم چرا وقتی به صندوق میرسن واسه صندوق بزرگ میگن گاو صندوق

چرا نمیگن خرصندوق !؟

 

 

 

 

 

 

 

مرده به زنش اس ام اس میده عزیزمم من دیشب با ماتیکت رو سنگ توالت نوشتم دوستت دارم خانمه هم جواب میده نفسمم منم دیشب باهمون مسواکی که صبح دستت بود پاکش کردم...زوج خاصینداینا خداحفظشون کنه
diyablo

 

 

 

 

 

امــروز یـه دیــقه تـو آیــنه بـه خــودم نـگاه کــردم :|
خـیـلی بـا خــودم حـرف زدم ولــی , مَـخـمَـص کـلام :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خوشا یاری که دلدارش تو باشی :|
:خخخخخخخخخ ^_^

 

 

 

 

 

رایج ترین دلیل پسرا براى جمع نکردن رختخوابشون :

.

.

.

شب دوباره باید بیام بخوابم دیگه.....!!!!!!!!

 

 

 

 

من و مامانم کارهارو نصف کردیم
مثلا مامانم میگه کی چایی میخوره؟بعد من باید برم بریزم
یا می پرسه پسر گلم اگه گرسنه ته غذا برات بیارم بعد من باید برم غذا براش گرم کنم
یا به خواهرم میگه کتاب هات و بیار جلد کنم،بعد من باید جلد کنم براش!!
حالا خداروشکر دستشوییش بگیره من موظف نیستم جاش برم،خودش میره!!

 

 

 

مامانای فردا موقع شیر دادن به بچشون:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عزیزم،‌ اینی که الآن تو دهنته یه زمانی 3000تا لایک داشت!!!!!!!!!!!!!!
وقتی بچه هستن انقد گودزیلان معلوله که بزرگ شن این میشن دیگه.

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 539
  • بازدید کلی : 5,328