loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 24 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

دیدین تو این تبلیغا وقتی آخر شون زنه کارشون تو آشپزخونه تموم میشه بچه ها میدوئن میپرن تو بغل مامانشون؟؟
عاقا ما هم اومدیم اینکار رو بکنیم مادرمون ترسید همچین با لگد زد شیکمم با کمر رفتم تو دیوار مهره های شیش و هشتم از حلقم زدن بیرون و همونجا تو افق محو شدن!!!!!!!!!!!!
الانم این پستو از تو بیمارستان براتون میذارم :|

 

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ ، ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪ " ﭼﻴﺴﺖ ! ؟
"ﺗﺮﻓﻨﺪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﺑﺮﺍﻱ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﺑﻮﺱ ﻧﺎﻣﺰﺩ "
.
.
.
.
ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﻑ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﯿﮕﻢ،
ﻣﺎﻝ ﺑﻴﺴﺖ ﺳﺎﻝ ﭘﻴﺶِ ﺑﻮﺩ ...
ﺍﻻن ﭘﺴﺮﻩ ﻣﻴﮕﻪ :
"ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﻭﻣﺪ، ﻣﺎﻣﺎﻧﺖ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺴﻪ ﺩﯾﮕﻪ "

شده دلت بگیره و نتونی گریه کنی؟؟؟؟؟
نه اینکه تو یه جای شلوغ باشیا نه
غرورت نزاره گریه کنی
بت بگه باید قوی باشی
ازاون طرف قلبت ک داره زیراون همه فشار میترکه
بگه گوره بابای قوی بودن
بزن زیره گریه لامصب
خالی کن خودتو
میدونی این جور موقع ها باید چیکارکنی؟
.
.
.
.
.
.
باید خودتو ب یه روانشناس نشون بدی
چون نه قلب میتونه حرف بزنه نه غرور
اوضات خیلی خرابه عمو بدوووو برو دکتر :|

عاقا ديروز جاتون خالي كله ظهر داشتم از سركار برميگشتم سوار تاكسي شدم بعد يه خانومي نسشت كنارم 3تا نون داغ توو پاكتم دستش بود
حالا فكرشو كنيد تابستون داغ با نون داغ
نه گذاشت نه برداشت نونارو گذاشت روي پاي منننننن!!!!!!!!!! يني آتيش گرفتم
بهش گفتم حاج خانوم سوزونديم ككككككككككك
بعد خيلي شيك و مجلسي برگشته ميگه اشكال نداره بذا تمرين بشه واسمون براي اون دنيا توو جهنم
منم خيلي جدي و شيكتر از اون برگشتم گفتم خانوم من كه بهشتي هستم شمارو نميدونم ولي اگه ميخواي تمرين كني الان ميتوني روي آسفالت دراز بكشي منم نوناتو ميذارم روت كه دوطرفه خاش خاشي تمرين كني
ديگه توو كل مسير توو افق و عمود محو بود طرف
بعله با همچين آدمايي شدين 70 ميليون

یه بار با چندتا از همکارام و بچه هاشون رفته بودیم عروسی . دخترم(5 سالشه) کنار من نشسته بود، دختر همکارم بهش گفت بیا کنار من با موبایلم بازی کنیم اونم رفت مشغول موبایل بازی شدن. من دیدم جاش خالی شده به همکارم گفتم بیا پیش من بشین راحت تر بحرفیم. بعد 15 دقیقه گودزیلای ما چشمش به همکارم افتاد که جاش نشسته یکدفعه با دادو بیداد اومد گفت زودباش از جام پاشو مگه خودت جا نداری ؟ همکار بیچاره دید اوضاع خرابه سریع رفت جای خودش نشستو گودزیلا همین اومد رو صندلی داد زد مامان جامو گرم کرده....
گودزیلای آبرو بره داریم؟!!!!!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 5,159