loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 28 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻢ : ﺳﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﯿﮕﻢ : ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻣﻐﺰﯼ ﺩﺍﺭﻡ!
ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﺫﻟﯿﻞ ﻣﺮﺩﻩ ، ﺍﻟﻬﯽ ﺯﺑﻮﻧﺖ ﻻﻝ ﺷﻪ ،
ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﺖ...
ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ » ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ « :-|

مامانه دیگه

 

 

 

 

 

 

 

 

ینی انقدر که مامان من واسه دیدن ستایش روز شماری میکنه و هی میگه : من همش فک میکنم امروز جمعسو ستایش میاد.... فک نکنم واسه به دنیا اومدن ما انقدر استرس داشته

 

 

 

 

 

 

 

گودزیلامون امتحان فارسی داشته سوال پرسیده بودن: یک کلمه بنویسید و برایش دو هم خانواده مثال بزنید ./ اونم ورداشته نوشته کولر پنکه بادبزن !!!!!!!!!!
خدا ب دادمون برسه اینده مملکت دست ایناس

 

 

 

 

 

 

 

 

دآشــتیم جــمیـعن بـرنــآمـه ی پـــزشـکـی نـیگـآ مـیکـردم مـیگـف هـر کـی مـوقـع خــوآب از دهـنـش آب بــیـآد یـا خـر و پــف مشــکـوک کـنـه به احتــمآل زیــآد آسم دآره
یــه دفــه پقـــققق خــوآهــرم زد زیــر گـریـه ، خــود زنـی ، زجــه ، تـآزه گــیسشـم میــکشـیدo_O
حــآلآ بــهش مـیگم چ مــرگتــه ؟؟ گـریه نــکن یـآ خــودش مـیـآاد یــا نـامـش.
بــرگــشته میــگه خــفه شــو دآرم وآســـه پــآتریــکم(دوســت بآب اسفــنجی ) گــریه مــیکنـم اونــم وخــتی میــخوآبه هــم خــر و پــف مـیکنه هــم از دهــنش آب مــیاد اوووخــی آســم دآره حـآلا چــیکــار کنم؟؟؟
اضــافه کنــم ایــشون دآنشــجوی ترم 3 هــم هس

 

 

 

 

 

ما یه جفت گودزیلا داریم که 6 سالشونه یه بار داشتن خاله خاله بازی میکردن منم مثل گاو محو تماشاشون شده بودم که یکیشون به خواهرش برگشت گفت شوهرت کجاست؟ دومی گفت من که شوهرندارم سقط شده!!! یعنی تا 3 ساعت تو شوک بودم مثل اینکه شوهرش قبل از به دنیا اومدن سقط شده!!!

 

 

 

 

 

 

رفتم خونه ی عمم دیدم یه تاب بستن به درخت
منم روش نشستم شاخه شیکست،تاب افتادزمین
بالشتشم پاره شدپراشم زدبیرون!
دیروز عمم زنگ زده لوله آبمون ترکیده همش تقصیرتویه


 

 

 

 

 

 

 

داشتم از دل درد می مردم یهو خواهرم گفت :نمیریا! گفتم چرا؟ گفت : آخه اگه بمیری چهلمت میوفته شب عروسی دختر دایی مامان نمی تونیم بریم!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 504
  • بازدید کلی : 5,293