loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 24 دوشنبه 17 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

طرف از پشت هیکل دختره رو میبینه ، میفته دنبالش میگه :
ماشین دارم ، خونه دارم ، ویلا دارم
یهو دختره برمیگرده ، یارو میبینه صورتش خیلی زشته
میگه : همه رو فروختم

 

 

 

 

 



اگه اسم دخترا کیلیپسه ، اسم پسرام شرته چون فقط ازشون یه شرت پیداست که یه شلوار بهش آویزونه !

 

 

 

اﮔﻪ یه ﺩﺳﺘﺖ ﺑﺸﮑﻨﻪ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺖ دکتر
ﺍﮔﻪ ﺩﻟﺖ ﺑﺸﮑﻨﻪ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺩﻟﺪﺍﺭﯾﺖ ﻣﯿﺪﻥ ﺗﺎ ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺸﯽ
ﻭﻟﯽ ﺍﮔﻪ یه ﺭﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﻭنه ﻟﯿﻮﺍﻥ ﺍﺯ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻣﺎﻣﺎنت ﺷﮑﺴﺖ کلا ﺯﻧﺪگیو ﺑﺒﻮﺱ ﺑﺰﺍﺭ ﮐﻨﺎﺭ !

 

 

 

مورد داشتیم که تو عروسی رفیق دوماد یهوووووو داد زده:
داماد چقدر انتره ، ایشالا مبارکش باد!
عروس ازون بدتره ، ایشالا مبارکش باد

 

 

 

مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون

پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن ؟

 

 

 

 

 

 

 

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !

 

 

 

 

 



 

 

 

تصمیمش جرئت می خواهد

طپش ، هیجان ، سقوط آزاد

جرئت داری دوباره امتحان کن !

سوار شدن هواپیما


 

 

 

منطق ریاضى:

هر مساله اى که دیدى آسون داره حل میشه ؛

بدون راه حلت اشتباهه

قیافه من 

                          

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 221
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 5,332