loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 24 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

روزی دو مرد به خدمت شیخ رسیدندی که بر سر طفلی نزاع داشتندی و هر یک ادعا می کردندی که پدر آن طفل هستندی.

شیخ فرمودند: تنها راه رفع این مشکل آن است که هر سه آنها شبی را در یک اتاق بگزرانندی. صبح هنگام شیخ از کودک پرسید: ای طفل! دیشب چه کسی کولر را خاموش کرد؟ کودک پاسخ داد: این چپیه! شیخ گفت: فرزندم! همانا این مرد پدر توست!
جمله مریدان از این درایت شیخ کف و خون قاطی کرده و و راه بیابان در پیش گرفتندی.

 

 

 

 

ﺯﯾﻦ ﭘﺲ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ "خخخخخ" ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺕ جدید ﺯﯾﺮﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ:
ﻣﺎﺥ: ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺗﺎﺥ: ﺗﺮﮐﯿﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺳﺸﺎﺥ: ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﺑﺸﺎﺥ : ﺑـﯿﻬﻮﺵ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﭘﺸﺎﺥ: ﭘﺨﺶ ﺷﺪﻡ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!
ﭘﺸﮑﺎﺥ: ﭘﻬﻦ ﺷﺪﻡ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻕ ﺍﺯﺧﻨﺪﻩ!

 

 

تو این تبلیغ ایرانسل دیدین دختر بچهه یه نقاشی میبره پیش مامانش بعد میگه این مامان بزرگه اینم هواپیماشه که داره میره مکه؟ اگه من بودم میگفتم این مامان بزرگه اینم هواپیماشه که اداره میره میکنه : )

 

 

هر چی بیشتر خودت رو بزنی به نفهمی بیشتر می‌فهمی.
.
جمله سنگینی بود. یه صلوات عنایت کنید، بریم سر مبحث بعد.

 

 

میدونی ...
میدونی اگر تو با من باشی ...
چراغ خونم باشی !!
سقف خونم فرو میریزه اخه خیلی چاقیییی....

 

 

نمــــ دونَمـ
هَــمــه دُخترآ شیکَن
یآ هَمه شیکآ دِختَرَن؟!

 

 

پسری از سریازی برای پدرش این طور تلگراف زد:من کاظم پول لازم
پدرش هم در جواب او تلگراف زد :من تراب وضع خراب....

 

 

يكي از فانتزي هام اينه كه مو هاي كامران(كامران-هومن)رو كوتاه كنم هم ببينم جه شكلي ميشه هم ملت از يك نواختي در بيان...
والا.....

 

 

تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال مرد: بزن 3 میخوام فوتبال ببینم
زن: دارم سریال می بینم…
مرد: جوووون زنه چه خوشگله!
زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه
!!!!

 

 

تو تاكسي بودم خانمه به راننده كفت:
.
.
.
.
.
ممنون بغل سطل اشغال بياده ميشم¡¿¡

فشار تحريماس •••••••••

 

 

 

تبلیغ جدید شرکت سایپا :


حادثه و هیجان را با ما تجربه کنید؛ شاد بروید شادروان برگردید!!!

 

 

شوهر دوستم ساعت دو شب بهش اس داده:عشقم الان که این پیامو مینویسم اشک از چشمام سرازیره.دلم برات تنگ شده.یکشنبه باید برم تهران.دوام بیارم خوبه.
حالا جواب دوست من:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
لب تابم میبری؟!
من جای شوهرش بودم با تریلی از روش رد میشدم.بی شعور بی احساس

 

 

 

ساعت یه بند پای نت بودم هیچیم نشد …
تا کتابمو باز کردم ...
گشنم شد...
کلیه هام به کار افتاد...
خوابم گرفت...
حالت تهوع گرفتم...
و….
کم مونده بود سرطان بگیرم که …
دیگه کتابمو بستم... !
والللاااا...
از سلامتیم که واجب تر نیست ...!

 

 

 

گفتم غم تو دارم،
گفتا درک دوباره!!
گفتم که ماه من شو،
باشصت داد اشاره...
گفتم ز مهرورزان،رسم وفا بیاموز
گفتا بیشین بی نیم بااا بدریخت بدقواره..
گفتم دچار عشقم
گفتا بمیر دوباره...
گفتم وکیلم آیا؟
گفتا که رااا نداره...
گفتم که زیر پایم،یک بنز کوپه دارم
گفتا عجیجم،عجقم آره آره آره

 

 

 

حالا پسرا ابرو برمیدارن و آرایش میکنن
خب میگی دست خودشونه
اما اصلا درک نمیکنم ...

صداشون چجوریه هرروز نازک تر میشه O_o
صدا که دیگه ژنتیکیه! نیس؟؟؟

 

 

ازدانشگا داشـــــتم بر میگشتم خـونــــه کـه وسـط راه لاســــــــــــتیک ماشین پنچر شد
پیاده شـــــــــدم و با بدبختی جک و بزن و لاسـتیک زاپاس رو بنداز که یه دخترِ جلو ماشیــــــــــنم پارک کرد!
پیاده شـــــــد گفت : آقاااا ، میشه لاستیک من رو هم عوض کنی ؟!
بلد نیستم :(
پنچر شده ..!
دیدم چاره ای نیست ، دلــــــــــم سوخــت و شــــــروع کردم به عوض کردن لاستیک ماشینش
که هــمون لحظه یه خانـــوووووووم با 206 اومـــــــــد بغلم و گفت ببخشید آقا ، بالانس هــــــم انجام میدید ...!!
انقدر شاکـــــــــی شدم الکی گفتم :بله انجام میدم .!!
لاستیکی 5000 تومن
یه قیافه ای گرفت و گفت: وااااااا!! پنج هزار تومااااااااااااااااااااااااان ؟! چه خبره آقا ؟!
ما مشتری خودتون هستیمااا ، همیشه پیش خودت میام
چـــــــــــی بگم به این آخــــــه من ؟؟؟؟!!!!

 

 

وقتی کسی داشت میرفت که
تنهات بزاره داد بزن

``آها ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ی``

وقتی وایستاد بلندتر داد بزن

``هرررررررررررررررری``

 

 

 

ﺩﯾﺸﺐ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎﺧﺪﺍﯼ ﺧﻮﺩﻡ ﺭﺍﺯ ﻭﻧﯿﺎﺯ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ، ﻣﯿﮕﻔﺘﻢ ﺧﺪﺍ ﺟﻮﻥ ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﺪ ﻣﯿﺎﺭﻡ؟؟ ﺁﺧﻪ ﮔﻨﺎﻫﻢ ﭼﯿﻪ؟ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﻧﺪﺍ ﺁﻣﺪ ﮐﻪ: . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ﮔﻨﺎﻩ ﺗﻮ خوشگلیته، خوشگلی ﺩﺭﺩ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻩ، ﭘﯿﺮ ﻭ ﺟَﻮﻭﻥ،ﺧﺮﺩ ﻭ ﮐَﻠﻮﻥ، ﻋﺸﻘﺘﻮ ﺯﯾﺮ ﺳﺮ ﺩﺍﺭﻩ، ﻫﺰﺍﺭ ﻫﺰﺍﺭ ﮐﺸﺘﻪ ﺩﺍﺭﯼ، ﻫﺰﺍﺭ ﻫﺰﺍﺭﺗﺎ ﺑﯿﻘﺮﺍﺭ، ینی به جان خودم ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻗﺎﻧﻊ ﻧﺸﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ ☺����

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 219
  • بازدید سال : 541
  • بازدید کلی : 5,330