loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 29 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

این روزا سیستم خواننده شدن اینطوریه که:
1.طرف باید از صدای ضبط شده خودش خوشش بیاد و باهاش حال کنه.
2.خودشو تو عکساش مث همونی که تو آیینه میبینه، ببینه(وقتی معروف بشه عکس لازم میشه دیگه)
3.یه شکست عشقی یا فرار از خانه و قهر از مامان جونش و فرار از خانه .

 

 

 

مامانم به این پی برد که دهه 80 تایی خیلی گودزیلان . مامانم معلمه کلاس اوله امروزم که اول مهر اومد با این گودزیلا های کلاس اولی خوب باشه برگشت گفت مدرسه خونه دوم شماست منم مادر دوم شمام
یدفه یکی بلند شد گفت : ینی خانوم بابای ما دو تا زن داره ؟؟؟؟!!!!

 

 

 

 

با یکی دعوام شد بهش گفتم: هیچ گ*ی نمیتونی بخوری!!!



گفت:حالا میبینی!
ینی واقعا میخواد بخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
((((((((؛

 

 

 

میگم کره خر هم زیاد شده هاااا
.
.
.
.
.
.
.
.
تو خیابون یکی از دوستامو دیدم ، داد زدم : کره خـــــر
همونجا یه 8-7 نفری برگشتن!!!

 

 

 

 

صبح به مامانم میگم خواب دیدم یسری کفتار حمله کردن خونمون دارن تیکه پارمون میکنن ، میگه عمه هات زنگ زدن امروز میان ناهار :|
انقد خندیدم بی اختیار مجور شدم بگــــــوزم

 

 

 

 

 

من اول ابتدایی که بودم یه همسایه داشتیم پنجم بود .. همیشه با اون میرفتم و برمی گشتم .. یه روز تو برگشت بودیم .. این همسایمون دستمو گرفت تا از خیابون رد شیم منم گفتم این که دستمو گرفته منو می بره دیگه بزا چشامو ببندم این خودش منو رد می کنه ... خخخ عاقا چشت روز بد نبینه چشمو بستم قدم اول ..... قدم دوم .. زااااررررت افتادم تو جوب خخخخخخ جوبشم از این پهنا بود خخخخخخخ خداییش خودمم خنده ام می گیره الان ... خیس خالی لجنی شده بود م خخخ همسایمون گفت چرا همچین می کنی ؟؟ گفتم خو تو دستمو گرفته بودی دیگه .. کلی فحشش دادم که چرا درست ردم نکرده !! بعععععله یه همچین آدمی بودن من :))

 

 

 

 

 

رفتم پیش فالگیر...
تا یه جایی رو گفت بعدش سکوت کرد...
گفتم چرا ساکت شدی؟؟
گفت:صف خواستگارات اونقد شلوغ و طولانیه که نمی تونم از اونور به بعدشو ببینم.../:
خواستگارای محترم لطفا نظم رو رعایت کنید...یکی یکی...
هوی نره الاغ با تو ام،مگه نمی گم شلوغ نکن!!اصن تو با این وضعیتت انتظار داری جواب مثبت هم بگیری؟؟
برو ته صف بینم..^_^

 

 

 

 

 

 

یعنی این بازیگرا زن یا شوهر ندارن که تو این فیلم ها عاشق میشن ازدواج می کنن بچه دار میشن اونم با یه زن قریبه.انوقت پدر ما در حضور همسر بادختر خالش حال واحوال پرسی کرده و1ماه2 هفته و3روزه که ما شام نخوردیم.

 

 

 

 

اگه بزرگی مغزمردان نسبت به زنان دلیل بر دانایی بیشترشونه،پس فیل هم بیشتر از مردا میدونه☺

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 363
  • بازدید کلی : 5,152