loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 29 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (1)

ﯾﻪ روز ﯾﻪ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﯾﻪ ﺩﻭﻧﻪ ﺭﻭ ﺑﺴﺨﺘﯽ ﻣﯽ ﺑﺮﺩ ﺑﺎﻻ ﻫﯽ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ

ﺷﻤﺮﺩﻡ 70 ﺑﺎﺭ ﺭﻓﺖ ﺑﺎﻻ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﭘﺎﯾﯿﻦ

ﺩﻓﻌﻪ 71 ﺩﯾﮕﻪ ﺣﻮﺻﻠﻢ ﺳﺮ ﺭﻓﺖ ﻟﻬﺶ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﮕﻪ !

 

 

 

یکی از فامیلا فوت کرده بود !
سرمراسم خاکسپاری بودیم که یکی دیگه از فامیلای همین جوری ک داشت گریه میکرد
یهو گفت :سابقه نداشت حسین بمیره :((((
هیچی دیگه وسط عزا وابستگان داشتن سنگ قبر مرحومو گاز میزدن:)))

 

 

 

مورد داشتیم دختره واسه دست انداز، بوق زده بره کنار
دست انداز از خنده صاف شده

 

 

تو خيابون خانومه اومده بهم ميگه :دخترم خواهر شبيه خودت نداری که دم بخت باشه ؟؟!

من دم مرگ بودم به نظرش !!؟
به آدم ضربه روحی وارد می کنن ...:-(
برم معتادشم؟
برم آمریکا؟
برم روسیه؟!
ولم کنید...
من میخوام برم آلماااااااان!!!

 

 

 

مشتری میاد دم مغازه یه چیزی بخره مثلا نوشابه ازش میپرسم چه رنگی باشه? میگه فرقی نداره براش سیاه میارم میپرسه مگه زرد نداشتی?
به این جور مشتریها چی باید گفت?

 

 

 

مامانه به دخترش میگه: تو ِکی میخوای بزرگ شی؟؟!من همسِنِ تو بودم حامله بودم!!!...دختره می پره بغل مامانش و میگه: قربون مامان روشنفکرم بشم. منم الان حاملم"!!!!!هیچی دیگه الان مامانه تو کماست براش دعا کنین!!!!!...

 

 

 

امروز رفتم دستشويي بعد چند دقيقه زور زدن
تازه يادم اومد كه اومده بودم مسواك بزنم .....

 

 

مدیونی اگه فکر کنی دروغه
مورد داشتیم پسره هندزفری گذاشته بود تو گوشاش آهنگ گوش میداد بعد خودش هم با صدای بلند باهاش میخوند ( بماند که صداش با یکم بدتر از انکرالاصوات بود) بعد یکی بهش گفت: داداش یواش تر طرف برگشته میگه : من هندزفری گذاشم شما چجوری میشنوین
اثرات ازدواج خانوادگیه فکر کنم البته

 

 

 

اﺯ ﺧﺪﺍ ﮐﻪ ﭘﻨﻬﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺻﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺷﮑﺮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﻤﺎﭘﻨﻬﻮﻧﻪ !!!!...
ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺍﻵﻥ ﮐﻞ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻣﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻦ

 

 

ولی میگم اگه اقای محتشمی گرارشگر والیبالو ب عنوان بازیکن میبردن لهستان
مطمعنن همه رو میزدیم یکی م نمیخوردیم
هم خوب توضیح میده
هم همه تاکتیکارو از بحره :|

 

 

 

 

ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻪ ﺷﯿﺮﺯﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮐﻪ
.
.

.
.
.
ﯾﻪ ﺷﮑﺴﺖِ ﻋﺸﻘﯽ
ﺑﻪ ﺍﯾﻦ " ﺍﻣﯿﺪﺟﻬﺎﻥ " ﺑﺰﻧﻪ؟
ﮐﺮﻩ ﺧﺮ خیلی ﺷﺎﺩﻩ |:

 

 

 

 

داشتم به بچه همسایمون ریاضی یاد می دادم.بهش گفتم:
"خب شاهین جان 10 تا لواشک داری 3 تا رو به سارا میدی 4 تا رو به مهشید.حالا چی داری؟
با کلی ذوق میگه :"خب معلومه دیگه 2 تا دوس دخدر جدید..!!
گودزیلا چیه؟بزارین از لفظ ماموت استفاده کنم براش!!!!

 

 

دختر فامیلمون پنج سالشه بهش میگم مریم گلی بیا بغلم یه بوس بهم بده
برگشته مگیه مگه تو خودت زن نداری ؟؟ بزار برم به الهام بگم میخواستی بوسم کنی^_^
تازشم من میخوام زن وحید بشم
من : وحید کیه ؟؟
اون : پچه قشنگ مهد کودمونه
من : جااااان ، حالا اونم ترو میخواد ؟؟
اون : دارم روش کار میکنم
من : خرج زندگیرو چکار میکنید ؟؟
مریم : بچه پولداره
د لامصب اینا رو سوار هواپیما کنید,اینا بزرگ بشن خطرناکنااااا

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط bahareh در تاریخ 1393/07/04 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

آخری خفن بود شکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 163
  • بازدید سال : 485
  • بازدید کلی : 5,274