loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 29 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

یکی رو هم نداریم بهمون بگه چشات اذیتت نمیکنه؟
مام بگیم نه! :/
برگرده بگه ولی پدر منو دراورده !!!

والا به ما که نگفتن:|
چش من یه سگ داره هرروز پاچه خودمو می گیره،موندم چرا کسی عاشق این سگه نمیشه...
سگ چشمه ما داریم؟؟؟!O_o

 

 

 

 

بزن به سلامتی اون آقا پسری که

تو زندگیش فقط به یه نفر گفت : عشــــقم

.

.

.

.

به سه چهارتا گفت نفسم..

به 10-11تاشون گفت گلم..

40-50 تای دیگه هم شامل عسلم میشدن

 

 

 

 

بیچاره دوستم
امروز جواب آزمایششو گرفت
خیلی نا راحت کننده بود
بنده خدا تا آخر عمرش نمیتونه مامان بشه
ولی اگه ازدواج کنه میتونه بابا بشه
نمیدونم چرا تو آزمایشگاه قابلیت بارداریشو آزمایش کردن
فکر کنم همینجوری به قیافه اش نگاه کردن که زیر ابرو بر داشته و کلی آرایش کرده...

 

 

 

یه دختره تصادف میکنه میره تو کما.
اون دنیا از یه فرشته ای میپرسه: بنظرت من زنده میمونم؟
فرشته میگه: آره من خودم فرشته مرگم. تو بیست سال دیگه زندگی میکنی.
بعد این که دختره به هوش میاد خوشحال ازینکه بیست سال دیگه زندس میره عشق و حال دماغو عمل میکنه قدشو بلند میکنه چشم و گوش و لب و چونه رم عمل میکنه. اون وقت یک سال دیگه دوباره تصادف میکنه میمیره.
از اون فرشته میپرسه: تو مگه نگفتی بیست سال از عمرم مونده؟
فرشته با تعجب: اِ توییییی؟ به این برکت نشناختمت.

 

 

با دوستم رفتیم بیرون
میبینم تو صندوق عقب ماشینش
ی تیشرت قرمز و ی پیراهن آبی داره
میگم اینا چیه؟؟ @_@
میگه دوست دختر نداری که بدونی
یکیشون استقلالی باشه و
اون یکی پرسپولیسی یعنی چی :-$
من ^_^
بازم من :)))))

 

 

نصفه شبی ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﻮ ﺗﺨﺘﻢ ﺟﻮ ﻣﻌﻨﻮﯾﺖ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡﮔﻔﺘﻢ ﺧﺪﺍیا
ﺑﮕﻴﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻫﺮ ﺍﻧﭽﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻣﻴﮕﻴﺮﺩ!
ﻧﺪﺍ آمد: ﮔﻮﺷﻴﺖ ﺭﺍ ﺑﺪﻩ
ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺘﻮ ﺭﻭ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺭﻭﻡ ﺧﺮﺭﺭﺭﺭﺭ ﭘﻮﻓﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻔﻒ
ﻣﺠﺪﺩﺍ ﻧﺪﺍ ﺁﻣﺪ: ﺩﯾﮕﻪ زر زیادی نزنیا...
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺩﻡ ﻓﻌﻼ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺻﺒﺢ ﭺ ﺧﺎﮐﯽ ﺗﻮ ﺳﺮﻡ ﮐﻨﻢ

 

 

یعنی بوی گوز کسی که هم تخم مرغ آبپز خورده هم خوراک لوبیا



از بوی ماه مهر بهتره...:|

 

 

 

مورد داشتیم دختتره قدش با تک ماده
به 1متر و نیم میرسیده
پوستشم مثه رسوب سماور...
حالا اینا رو ول کن پستو بچسب:-[
مسیرت رو عوض کن...
من گرگم در پوست آهو...
آخه تو کجات آهوه خواهره گلم...
مسیولین کجان؟

 

 

 

داشـتیـم وآلیبـآل [ایــرآن - فرآنسـه] می دیـدیـم,

سـت آخـر,مـآمـآن بزرگـم بعـدِ کلـی دآد و بیـدآد و تشـویق و الـفآظ رکیــک[ :O ]

برگشـته میگـه قرمــزآ مآییـم یآ سفیـدآ ؟!

الآن دقیـقا سـرمـو بـه کـدوم دیـواربکـوبـم ؟! :| :| :|

 

 

 

این مورد کاملا واقعیه: طرف بچه اش بدنیا اومده(دختر بوده)مدام تو فکر بوده
ازش میپرسن به چی فکر میگنی؟!!!
میگه تو بیمارستان 10 تا بچه بدنیا اومده فقط یکشون پسر بوده یه تناسب ساده بگیری 20 سال دیگه دخترم باید با 8 تا هوو سر کنه تازه اگه بتونه شوهر کنه.

 

 

 

عاغا دیروز از یه شماره ناشناس واسم اس اومده: سلام.هاجر ابوذر هستم همکلاسی سابق.
من: سلام شرمنده هاجر خانم اشتبا گرفتین.
ناشناس:نه خانم هاجر شمایی. من ابوذر اسلامی هستم. یادتون اومد؟
من: من هاجر نیستم اشتباه گرفتین.
ناشناس: خوب من که ابوذرم.
من: بی جواب
ناشناس: حالا که اینطور شد منم مقدادم. رفتم سراغ سمیه. به سلمان سلام برسون.
دیگه حرفی برای گفتن ندارم

 

 

 

 

مجري : تو خجالت نميکشي معدلت ?? شده؟
پسرعمه : نه!
مجري: ميدوني بچه ي آقاي اکبري بيست شده؟
پسرعمه: ميدوني آقاي اکبري واس بچه ش پلي استيشن خريده؟
مجري: چه ربطي داره!؟
پسرعمه: هروقت شما عين آقاي اکبري شدي منم عين بچه ش ميشم!
مجري: خب من اونقدر پول ندارم!
پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم!
مجري: يني من اگه واس تو پلي استيشن بخرم درس ميخوني!؟
پسرعمه: آدم وقتي پلي استيشن داره مگه خله بشينه درس خونه!؟
مجري: بچه ي آقاي اکبري که هم پلي استيشن داره هم درس ميخونه!
پسرعمه: آها…حالا فهميدي اين بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو ه من نزن ^__^

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 488
  • بازدید کلی : 5,277