loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 20 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

طرف میره ختم وقتی میاد بیرون میبینه کفشاش نیست/ میگه 4 حالت داره: 1 بدون کفش اومدم. 2 اومدم رفتم. 3 هنوز نرسیدم. 4 قراره بیام......

 

 

 

 

 

نتیجه اخلاقی فیلم مدینه

هر کی پول نزول کنه:
۱مامانشا زن باباش باهم خوب میشن
۲دختر مردم بهت پیشنهاد ازدواج میده
۳فامیل معتادتون ترک میکنه
۴زبان ادم لال باز میشه

 

 

موارد استفاده دندان در ایران :
در وا کن
گره وا کن
گوشکوب برای آجیل
وسیله دفاع شخصی بانوان
ناخن گیر
به عنوان دست اضافه
حتی مورد داشتیم به عنوان قیچی هم کاربرد داشته
و در آخر جویدن غذا

 

 

 

 

مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته
یه مزاحم سیریش دارم دست از سرم برنمیداره
بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت ۴ روزه پیام میدی
دختره از اون به بعد دیگه مورد ایجاد نکرد

 

 

 

 

 

بـاور کـنید نـمیخواستم ریـا شـه ولـی خـداشاهده انـقدر اومـدن بـهم التـماس کـردن زَجـه زدن گـریه و زاری کـردن کـه آخـر دلـم سـوخت مجـبور شـدم خـودمو نـشون بـدم تـا مـاه رویـت بـشه و عیـدفـطرو اعـلام کـنن :p

حالا هعی برو بگو من آدم بَدیم

 

 

 

 

 

تو این تبلیغات ماهیتابه آگرین
زنه با تمام وجود کفگیر رو فرو میکنه وسط کوکو سبزی
میذاره غذاش بسوزه
بدون یه قطره روغن تو ماهی تابه ای که تفلون نیس ماهی درست میکنه
خو این فلج همون فلجه دیگه ! مثلا با ماهیتابه آگرین دیگه غذاش نمی سوزه عایا؟با ماهیتابه آگرین دیگه یاد میگیره چجوری کوکو سبزی رو برگردونه عایا؟

 

 

 

فانتزیم اینک علیخانی دعوتم کنه ماه عسل بعدکه رفتم بگم اقای علیخانی شما امسال هر مهمونی که دعوت کردین برنامتون به یک نحوی مشکلاتشو حل کردین ، میشه مشکل من رو هم حل کنید بعد احسان هم بگه: خواهش میکنم بفرمایید . منم بگم با من ازدواج میکنی? بعد احسان درحالیکه در تعجب است بخاطر اینکه فردا واسش حرف درست نکنن که احسان مشکل مهمونشو حل نکرد قبول کنه و بگه با اجازه بزرگترا بله !!! و درعین ناباوری با هم عروسی کنیم و ماه عسل بریم افق محوشیم !

 

 

شعرعاشقانه یارو به مخاطب خاصش:درعشق توسوزیدم درچشم توگ__وزیدم تااینکه تورادیدم دیوانه شدم ری_دم

 

 

 

 

پسرعمه: میخوام کنکور بدم برم دانشگاه...
مجری: بچه من بهت میگم برو دوتا دونه نون بگیر اول 45بار میگی "ها؟" بعد از نیم ساعت میری نونوا رو واس من میاری...چجوری میخوای کنکور بدی؟
فامیل: بله،کار هر خر نیست خرمن کوفتن...
جیگر: من خر نیستم. جییییگرم! جیگیییرم! جیییگرم!
فامیل: راس میگه،مملکتی که دانشجوش تو باشی خراش هم جیگرن!
مجری: حالا واس چی میخوای بری دانشگاه؟
پسرعمه: میخوام برم اونجا عاشق شم!
مجری: مگه دانشگاه جای عاشق شدنه؟
پسرعمه: نه پس جا درس خوندنه!؟

 

 

 

 

 

 

میگم این سوتیای سریال مدینه تمومی نداره دیشب ماشین مدینه پنچر شده، حالا مدینه سوار شده دیده ماشین روشن نمیشه( و از این رو فهمیده ماشین پنچره!!!!!) و بعد به طور عجیبی از توی ماشین لاستیکو قشنگ و کامل دیده(و دیده که پنچره)، حالا برا تعویض لاستیک جک رو از کجا ورداشته؟ بله، از روی صندلی کنار راننده!!!!! سه تا سوتی تو کمتر از یه دقیقه تازه شاید بازم داشته من نفهمیدم

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 5,282