loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 30 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

جونم براتون بگه کلاس سوم ابتدایی بودم........ناظم وسط کلاس اومد منو دوستمو برد دفتر (اخه یکی از کلاس پنجمیا رو تو دستشویی زندونی کرده بودیم) خلاصه کلی دعوامون کرد و بعدم ازمون تعهد گرفت و برگشتیم سر کلاس......
تو کلاس دوستم دوتا شیرینی رو که از دفتر کش رفته بود از جیبش در اورد و فلچ و فولچ شروع کردیم به خوردن=)
یهو معلممون داد زد:اهای شما دوتا اون پشت!!! چه گهی دارید میخورید؟؟؟
منم هول شدم گفتم عاغا به خدا از همونه که شما زنگ تفریحا تو دفتر می خورید:)
دیگه چیز زیادی خاطرم نیس فقط یادمه معلممون یه خط کش چوبی داشت که از اون روز به بعد دیگه ندیدمش!!بچه ها می گفتن شکسته:/
فقط موندم پس کله ی من واسه چی تا دو هفته ور قلمبیده بود؟؟

 

 

 

 

 

 

یادش بخیر بچه بودم یه مورچه از کنارم رد شد بعد با مشت کوبیدم روش. دیدم بعد چند ثانیه دوباره راه افتاد. از ذوقم یهو به مامانم گفتم: اِ مامان داره کار میکنه!!!!!

 

 

 

نوی دبیرستان جمعی از اسکولا و عقب مونده ها تشکیل کلاس داده بودیم....اصن روشنفکرا جمع بودن....
یه دفعه با بچه ها قرار گذاشتیم کافشن هامونو برعکس تنمون کنیم...کافشنا هم که همشون داخلشون کرکی بود....عاغا تا معلم اومد تو کلاس همه باهم گفتیم بععععععععععععععععع.....
استاده پا به فرار گذاشت دیگه هم برنگشت...
همچین آدمای متفکری بودیم ما.....اصن خود مویز....

 

خانواده های عزیز ،دوستان محترم...
تکلیف ما خانومایی ک عقدیم چیه؟ روز زن میگن: شما ک هنوز عروسی نکردید، روز دختر میگن: تو دیگه شوهر کردی...
وسط پل صراط نگهمون داشتن بعدم میگن چرا عقده ای میشین...والاا


 

وایساده بودم جلو اینه میخواستم خودمو واسه بابام لوس کنم.گفتم:وای دماغم چه زشته.چقدر گندس.من چقدر زشتم.انگار خدا یه کپه گل زده تو صورتم.
گفتم حالا میگم نه دختر بابا تو خیلی هم ناز و خوشگلی.
یهو بابام برگشت گفت:اون خدا نبوده که گل زده تو صورتت شیطون صاف ریده تو قیافت!
من:||
بابام:))
شیطون:))))

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 482
  • بازدید کلی : 5,271