loading...
جوکهای دوست داشتنی
نفس 81 بازدید : 47 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

 

شخصی که خیلی ادعای پهلوانی می کرد رفته بود خون بده. وقتی کیسه خون را آوردند که خونش را بگیرند.
به پرستار گفت: آبجی! کیسه چیه؟ لوله بیار که به همه خون برسه.
ولی بعد از اینکه یک کیسه خون داد از حال رفت و ۴ تا کیسه خون بهش زدند تا به هوش بیاد.
وقتی به هوش آمد، بدون اینکه به روی خودش بیاره به پرستار گفت: دیگه کسی خون نمیخواد؟!

 

 

اعتراف میکنم کلاس دوم دبیرستان که بودم دیدم همه سوالات خردادماه ک 8تاکتابم بودتوکیف معلممونه منم وسوسه شدم ببینم چی به چیه
خلاصه توکارگاه کامپیوترمون وقتی زنگ تفریح خوردومعلم رفت دفتراین من بودم ک بابچه هاتوانی کردم.یکی ازبچه هاروگذاشتم جلودفتر یکی توسالن یکیم جلودرکارگاه تاوقتی معلم اومدبهم بگن وتو یه عملیات مقتدرانه سوالاروبرداشتم و25تاکپی گرفتم دادم ب بچه ها.شوخی نیس ک 8تاکتابونخونده امتحان دادیم یادمه تنبلای کلاسمونم 20شدن.هنوزم ک هنوزه دارن به جونم دعامیکنن!!!!
آخیش......راحت شدم داشتم میمردم ازعذاب وجدان !!!!!

 

 

 

 

یه بار نزدیکای عید سر کلاس زبان بیکار نشسته بودیم که معلممون گفت چون تعدادتون کمه بیایید یه خورده انگلیسی حرف بزنیم(خودش رتبه ی 23زبان رو آورده)من وپسرعموم هم ازبس فیلم های زبان اصلی نگاه میکنیم مکالمه مون بد نیست-یه خورده که با معلم حرف زدیم یهو یکی از بچه ها داد زد:  hi-sir.do you know what is the fish?
معلممون گفت:what?
رفیقمون داد زد :تحفه-تحفه-تحفه(میدونی ماهی چیه؟تحفه تحفه تحفه!!!!!)
راستی خیلی وقت دیگه از رسانه تبلیغ نمیشه؟
مسولیین رسیدگی کنن لدفا

 

 

 

 

خواستم،نشد!
شد،نخواستم...
.
.
.
بعله - يه همچنين آدم خسته اي ام من!
لايك داري بده،ميخوامش...

 

 

 

 

کثافت کیست؟
.
.
.
.
.
.
.
.
کثافت آدمی است که سه ساعت با او درد دل می کنی
بعد می گه:
چی بگم والله

 

 

 

این روزها رسم شده خانمها غذا که درست میکنن اول عکسشو میزارن تو شبکه های اجتماعی بعد اجازه میدن بقیه بخورن^_^

 

نفس 81 : مامان من دقیقا همینجوریه

 

 

 

 

 

سرکلاس علوم:

خانوم اینا هفته ی دیگه دوباره توضیح بدین


دبیرمون گفت :اگه انشاالله زنده بودم چشم

بچه ها گیج شدنگفتن

نصف بچه ها : خدانکنه (یعنی :خدانکنه زنده بمونین )

نصف دیگه : انشا الله

 

 

 

 

امروز تو مدرسه یک اتفاق عجیبی افتاد :
یکی از هفتما رو دیدیم به طرز بسیار عجیبی ناراحت بود .
علت رو جویا شدیم گفت :
دیروز حسام بلاکم کرد .
من و دوستان حاضر (((((((((((((((((((((((((((:

 

 

 

 

 

دیروز رفتم تو گوشی خالم فوضولی :
دفتر چه تلفن :
بحجت
محسا
معلمم هست

 

 

 

 

"کثافته لجن" چیست!?
.

.

.

.

.

.
خو فحشه دیگه انتظار داشتى خوراک فرانسوى یا دسر ایتالیایی چیزی باشه؟!!!
داغونیاااا :|

 

 

 

 

واکنش پسر خالم داداشم در موقع دیدن یک ماشین های کلاس
اینو دیروز انداختیم آشغالی ها
گفتم نباید به شوفر جماعت رو داد
باز در پارکینگ رو باز گذاشتی

 

 

 

 

رفته بودم خونه ی عموم .
عموم دوتا گودزیلا دو قلو پسر داره . صب رفته بودم خراب شده بودم سرشون .
اون دوتا هنو بیدار نشده بودن . وختی بیدار شدن یکیشون عین خر رف دستشویی .
حالا مکالمه ی اونا :
قل اول : چه گهی می خوری اون تو ؟
قل دوم :از همونا که تو تو دستشویی می خوری .
قل اول : من که عین تو زیاد نیخورم .
من : OOOOOOOOOOO
و همچنان من :نچچچچچچچ ننننننننننچچچچچچچچچچچ

 

 

 

 

 

 

دیروز رفته بودیم خونه ی مادر بزرگم (مامان مامانم) طهر اونجا موندیم . بعد از این که مادربزرگم نمازشو تموم کرد شروع کرد به دعاکردن منم اومدم خودشیرینی کنم گفتم : مادر بزرگ منم دوعا موخوام .
جونم براتون بگه
.
.
.
مادربزرگم گفت : اول واسه دونگی و ستایش دعا بکنم بعد تو .اول دیگران بعد خود دخترم .
اول نگرفتم منظورشو ، بعد فهمیدم منظورش سریالاس .

آخ کمرم شیکسسسسسسست از این همه مهر و محبت .

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلاااااااامممممممم . به وبلاگ من خوش اومدید بدون نظر نرین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    عکسا و جوکا رو سایت رو چه جوری ارزیابی می کنی؟
    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی

    یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی


    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 540
  • بازدید کلی : 5,329